PIMP 2.0FREESTYLE BMX
mountaingravitydirt/streetcity
SPECIFIKACE KOLA
Modelová řada Pimp nabízí tři úrovně bmx modelů od úplných začátečníku po technicky zdatné jezdce. Geometrie a komponenty odpovídají nejnovější trendům a požadavkům jezdců. Všechny modely nenabízí ve své výbavě nic víc než je přesně zapotřebí pro freestyle. Možnost výběru z velikosti rámu 19", 20,6" a 21" (BMX velikost rámu udává skutečnou délku horní rámové trubky (T/Ta) v palcích).
MODELOVÝ ROK | 2014 |
---|---|
VELIKOST | L (T/Ta 20,6") XL (T/Ta 21") |
RÁM | chromoly Ondra Šléz Geo |
PŘEDNÍ VIDLICE | hi-ten |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | PRESTINE Integrated 1-1/8" |
PŘEVODNÍK | ocel 3 dílné 25 zubů dural 175 mm kliky |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Mid BB, ocelová osa průmyslová ložiska |
PŘESMYKAČ | - |
MĚNIČ | - |
ŘAZENÍ | - |
VÍCEKOLEČKO | kazeta (9 zubů) |
ŘETĚZ | KMC Z510H |
NÁBOJE | AGANG 10 mm přední osa 14 mm chromoly zadní osa 36 děr |
BRZDY | PROMAX U-960 zadní |
BRZDOVÉ PÁKY | PROMAX FS-340 zadní |
RÁFKY | AGANG Reverse 36 děr |
---|---|
PAPRSKY | ocel černé |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | MAXXIS 20" x 2.125" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | MAXXIS 20" x 1.95" |
PEDÁLY | AGANG platformové dural |
ŘÍDÍTKA | Ondra Šléz Geo 2 dílná ocel 720 mm |
GRIPY | AGANG BMX |
PŘEDSTAVEC | dural |
SEDLOVKA | pivotal ocel (25.4) |
OBJÍMKA | - |
PODSEDLOVÝ ŠROUB | - |
SEDLO | AGANG BMX pivotal |
POČET RYCHLOSTÍ | 1 |
HMOTNOST | 12,1 kg / L |
CENA | 8 990,- CZK |
GEOMETRIE KOLA
BMX VELIKOST | S = 19" Pimpie | L = 20,6" Pimp 1.0 | L = 20,6" Pimp 2.0 | XL = 21" Pimp 2.0 |
---|---|---|---|---|
S/T [mm] | 213 | 235 | 257 | 257 |
T/T H [mm] | 520 | 544 | 555 | 565 |
T/T A [mm] | 482,6 | 523,24 | 523,24 | 533,24 |
H/T [mm] | 105 | 105 | 105 | 105 |
C/S [mm] | 340 | 350 | 340 | 350 |
W/B [mm] | 863 | 912 | 900 | 924 |
S/TA [°] | 71 | 71 | 71 | 71 |
H/TA [°] | 74,5° | 75 | 75 | 75 |
F/L [mm] | 320 | 320 | 320 | 320 |
B/B DROP [mm] | -30 | -30 | -30 | -30 |
B/B WIDTH [mm] | 68* | 68* | 68* | 68* |
SEDLOVKA Ø [mm] | 25,4 | 25,4 | 25,4 | 25,4 |
OBJÍMKA Ø [mm] | 28,6 | 28,6 | 28,6 | 28,6 |
SLOUPEK ŘÍZENÍ | 1 1/8" | 1 1/8" | 1 1/8" | 1 1/8" |

Údaje v tabulce jsou orientační a slouží k základnímu určení velikosti rámu dle výšky postavy. Pro přesné určení velikosti rámu doporučujeme zkoušku kola.
- S/T - seat tube - délka sedlové trubky od středu středového složení po její vrchol
- T/T h - top tube horizontal - horizontální délka horní rámové trubky
- T/T a - top tube actual - skutečná délka horní rámové trubky
- H/T - head tube - délka hlavové trubky
- C/S - chain stay - délka řetězové vzpěry
- W/B - wheel base - rozvor kol (osová vzdálenost os předního a zadního kola)
- S/T a - seat tube angel - úhel osy sedlové trubky a pomyslné spojnice osy předního a zadního kola
- H/T a - head tube angel - úhel osy hlavové trubky a pomyslné spojnice osy předního a zadního kola
- F/L - fork length - délka vidlice od spodní části hlavového složení po střed předního kola
- B/B drop - bottom bracked drop - vzdálenost mezi pomyslnou spoj. středů kol a středu středového složení
- B/B width - bottom bracked width - šířka středové spojky
- Taper * - kónický sloupek řízení (1 1/8" s rozšířením na 1.5")
- S/H min - seat height minimum - nejnižší poloha sedla měřeno od země po horní hranu sedla
- S/H max - seat height maximum - nejvyšší poloha sedla měřeno od země po horní hranu sedla
- B/H min - bar height minimum - nejnižší poloha řidítek měřeno od země
- B/H max - bar height maximum - nejvyšší poloha řidítek měřeno od země
- B/W-R - bar width and rise - šíře řidítek a zdvih
- Představec - délka představce