NINJA DH

NINJA DHFSX DOWNHILL

mountaingravitydirt/streetcity

MODEL EXISTUJE TAKÉ V LETECH

KOMPLETNÍ MODELOVÁ ŘADA

NINJA DH

SPECIFIKACE KOLA

Levnější varianta teamového kola Ninja DH byla tvrdě testována v 100% sériové podobě na závodních tratích a v bikeparcích. Tento model splňuje všechny požadavky těch, co chtějí závodní kolo za málo peněz a chtějí si na něm užít spousty zábavy. Ideální kolo do půjčoven a zároveň je to perfektní kolo pro začínající mladé jezdce, protože zde zůstala nízko nejen cena, ale i váha 18 kg!

MODELOVÝ ROK 2014
VELIKOST S, M
RÁM dural 6061, odpružený pružinový tlumič X-FUSION Vector R 240 / 76 mm (zadní stavba 200 mm)
PŘEDNÍ VIDLICE ROCK SHOX Domain DC R pružinová 20 mm pevná osa (200 mm)
HLAVOVÉ SLOŽENÍ PRESTINE F11S
PŘEVODNÍK E13 Hive 36 zubů 165 mm kliky
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ E13 Hive BB30 PF
PŘESMYKAČ E13 vodítko řetězu
MĚNIČ SRAM X7
ŘAZENÍ SRAM X5 Trigger (9)
VÍCEKOLEČKO SRAM PG-950 11-32 (9)
ŘETĚZ KMC X9 gold
NÁBOJE AGANG Disc 20 mm přední, 150x12 mm zadní, 32 děr
BRZDY AVID Code R kotoučové hydraulické (8" / 7" kotouče)
BRZDOVÉ PÁKY AVID Code R
RÁFKY AGANG Reverse 32 děr
PAPRSKY nerez ocel 2.2 mm černé zesilované
PŘEDNÍ PLÁŠŤ GEAX DHEA 26" x 2.30"
ZADNÍ PLÁŠŤ GEAX DHEA 26" x 2.30"
PEDÁLY HT-PA12A
ŘÍDÍTKA AGANG dural 0 mm 780 mm
GRIPY AGANG GripLock
PŘEDSTAVEC AGANG dural direct mount
SEDLOVKA AGANG dural (30.9)
OBJÍMKA AGANG (34.9)
PODSEDLOVÝ ŠROUB AGANG dural RU
SEDLO AGANG Throne DH / FR
POČET RYCHLOSTÍ 9
HMOTNOST 18,0 kg / M
CENA 53 990,- CZK    59 990,- 

GEOMETRIE KOLA

max min
agang silueta
VELIKOST S (15,5") M (16")
MIN. POSTAVA [cm] 160 175
MAX. POSTAVA [cm] 180 195
S/T [mm] 395 410
T/T H [mm] 595 615
T/T A [mm] 562 582
H/T [mm] 110 110
C/S [mm] 430 430
W/B [mm] 1180 1200
S/TA [°] 67 67
H/TA [°] 64 64
F/L [mm] 568 568
B/B DROP [mm] -15 -15
B/B WIDTH [mm] 83 83
SEDLOVKA Ø [mm] 30,9 30,9
OBJÍMKA Ø [mm] 34,9 34,9
SLOUPEK ŘÍZENÍ 1 1/8" 1 1/8"
Geometrie modelové řady AGang

Údaje v tabulce jsou orientační a slouží k základnímu určení velikosti rámu dle výšky postavy. Pro přesné určení velikosti rámu doporučujeme zkoušku kola.

  • S/T - seat tube - délka sedlové trubky od středu středového složení po její vrchol
  • T/T h - top tube horizontal - horizontální délka horní rámové trubky
  • T/T a - top tube actual - skutečná délka horní rámové trubky
  • H/T - head tube - délka hlavové trubky
  • C/S - chain stay - délka řetězové vzpěry
  • W/B - wheel base - rozvor kol (osová vzdálenost os předního a zadního kola)
  • S/T a - seat tube angel - úhel osy sedlové trubky a pomyslné spojnice osy předního a zadního kola
  • H/T a - head tube angel - úhel osy hlavové trubky a pomyslné spojnice osy předního a zadního kola
  • F/L - fork length - délka vidlice od spodní části hlavového složení po střed předního kola
  • B/B drop - bottom bracked drop - vzdálenost mezi pomyslnou spoj. středů kol a středu středového složení
  • B/B width - bottom bracked width - šířka středové spojky
  • Taper * - kónický sloupek řízení (1 1/8" s rozšířením na 1.5")
  • S/H min - seat height minimum - nejnižší poloha sedla měřeno od země po horní hranu sedla
  • S/H max - seat height maximum - nejvyšší poloha sedla měřeno od země po horní hranu sedla
  • B/H min - bar height minimum - nejnižší poloha řidítek měřeno od země
  • B/H max - bar height maximum - nejvyšší poloha řidítek měřeno od země
  • B/W-R - bar width and rise - šíře řidítek a zdvih
  • Představec - délka představce

RÁMOVÁ SADA

MOC 37 990,- Kč; MATERIÁL: Dural 6061; V CENĚ: objímka, hlavové složení, 7 x podložka, tlumič XFusion Vector R, převodník se středovým složením a vodítkem řetězu E13, krycí páska řetězové vzpěry, zadní náboj AGang

GALERIE KOLA

VIDEOGALERIE

19.08.2019 10:19:38copyright © 2009 - 2019 AGang - všechna práva vyhrazena - další publikování obsahu bez souhlasu AGang zakázáno - mapa webu - cookies webdesign mocnak.com & programming cryosoft.cz Responsivní design