DLP® - vazba pohon - hlavní čep

DLP® - VAZBA POHON - HLAVNÍ ČEP

CELOODPRUŽENÉ / FSX RÁMY

agang_lab_dlp.jpgJedná se o systém založený na principu čtyř-čepového mechanismu. Ten je charakteristický umístěním čepu (L) mezi hlavní čep kyvné vidlice zadního kola (P) a osu zadního kola (D). Hlavním rozdílem u DLP® je umístění právě čepu (L) nad osu zadního kola. Toto řešení umožňuje posunout hlavní čep otáčení u středového složení na úroveň mezi velký a střední převodník. Výsledkem je optimalizovaná pozice "virtuálního čepu", který ovlivňuje chování celého čtyř-čepového mechanismu. DLP® s optimálně navrženou pozicí a tvarem horního vahadla dotváří celkovou charakteristiku odpružení dle určení jednotlivých modelových řad (tzv. Leverage Ratio / charakteristika zavěšení zadního kola).

 

SYSTÉM ODPRUŽENÍ MODELOVÉ ŘADY PATRIOT

Modelová řada PATRIOT dokonale reflektuje nejnovější požadavky vycházející z moderního stylu ježdění Trail a Enduro. Její platformou je rám (designován pouze pro 27.5“ kola), který používá vlastní čtyř-čepovou AGang technologií zavěšení zadního kola DLP® (Drive Link Pivot®) s originální geometrií rámu vyvinutou pro trail a enduro styl ježdění. Pozice vahadla a hlavního čepu otáčení posunuje „virtuální čep“ zavěšení vysoko nad střed šlapání a zamezuje tak pohupování zadní stavby pod šlapáním. Takto je dosaženo optimálního poměru mezi citlivostí na nerovnosti a současně dostatečnou eliminaci vlivu šlapání na pohyb zadní stavby. DLP® zavěšení zadní stavby se vyznačuje, kromě citlivosti zadní stavby i pod brzděním, minimálním vlivem "pedal kickback" (zpětný ráz klik v průběhu komprese tlumiče) a minimálním prodloužením, či zkrácením řetězu. Další výhodou systému DLP® je nastavení pružící části tlumiče mnohem nižším tlakem vzduchu či použitím měkčí pružiny. Zároveň je však téměř eliminováno používání externích funkcí tlumiče, které navyšují vlastní kompresi jako je Propedal a jemu podobné – platí hlavně při šlapání v sedě.

PATRIOT

  • Drive Link Pivot® (čtyř-čepový systém zavěšení)
  • Průměr kol 27.5“
  • Zdvih zadní stavby 140 mm
  • Délka tlumiče 200 mm / zdvih 57 mm
  • Distanční podložky tlumiče 22,2 / 22,2 mm
  • Spojovací součástky – duralová slitina s povrchovou úpravou (anodizací)

 

SYSTÉM ODPRUŽENÍ MODELOVÉ ŘADY NINJA DH a NINJA FR

NINJA DH a NINJA FR představují modelové řady určené pro sjezd, freeride a bikeparkové ježdění. Jejich základem je velmi nízký = hravý rám (designován pouze pro 26“ kola) s originální geometrií vyvinutou pro extrémní ježdění. Zavěšení zadního kola je řešeno vlastní čtyř-čepovou AGang technologií DLP® (Drive Link Pivot®). Obě řady využívají horního vahadla s pohybem směrem vpřed a téměř horizontální polohou tlumiče. Tímto řešením je dosažena vysoká aktivita tlumiče i při malých vibracích a současně progresivní tvrdnutí tlumiče ke konci (posledních 20%) zdvihu zadního kola. DLP® zavěšení zadní stavby se vyznačuje, kromě citlivosti zadní stavby i pod brzděním, minimálním vlivem "pedal kickback" (zpětný ráz klik v průběhu komprese tlumiče) a minimálním prodloužením, či zkrácením řetězu. Další výhodou systému DLP® je nastavení pružící části tlumiče mnohem nižším tlakem vzduchu či použitím měkčí pružiny. Zároveň je však téměř eliminováno používání externích funkcí tlumiče, které navyšují vlastní kompresi jako je Propedal a jemu podobné – platí hlavně při šlapání v sedě.

NINJA DH

  • Drive Link Pivot® (čtyř-čepový systém zavěšení)
  • Průměr kol 26"
  • Zdvih zadní stavby 200 mm 
  • Délka tlumiče 246 mm / zdvih 76 mm
  • Distanční podložky tlumiče 22,2 / 22,2 mm
  • Spojovací součástky - nerezová ocel

NINJA FR

  • Drive Link Pivot® (čtyř-čepový systém zavěšení)
  • Průměr kol 26"
  • Zdvih zadní stavby 180 mm 
  • Délka tlumiče 222 mm / zdvih 70 mm
  • Distanční podložky tlumiče 22,2 / 22,2 mm
  • Spojovací součástky - nerezová ocel

 

SYSTÉM ODPRUŽENÍ MODELOVÉ ŘADY CULT A TRINITY

Modelové řady CULT a TRINITY byly první generací rámu (pro 26" kola) určených pro moderní styl ježdění Trail a Enduro. Jejích platformou je rám (designován pouze pro 26“ kola), který používá vlastní čtyř-čepovou AGang technologií zavěšení zadního kola DLP® (Drive Link Pivot®) s originální geometrií rámu vyvinutou pro trail a enduro styl ježdění. Pozice vahadla a hlavního čepu otáčení posunuje „virtuální čep“ zavěšení vysoko nad střed šlapání a zamezuje tak pohupování zadní stavby pod šlapáním. Takto je dosaženo optimálního poměru mezi citlivostí na nerovnosti a současně dostatečnou eliminaci vlivu šlapání na pohyb zadní stavby. DLP® zavěšení zadní stavby se vyznačuje, kromě citlivosti zadní stavby i pod brzděním, minimálním vlivem "pedal kickback" (zpětný ráz klik v průběhu komprese tlumiče) a minimálním prodloužením, či zkrácením řetězu. Další výhodou systému DLP® je nastavení pružící části tlumiče mnohem nižším tlakem vzduchu či použitím měkčí pružiny. Zároveň je však téměř eliminováno používání externích funkcí tlumiče, které navyšují vlastní kompresi jako je Propedal a jemu podobné – platí hlavně při šlapání v sedě.

CULT

  • Drive Link Pivot® (čtyř-čepový systém zavěšení)
  • Průměr kol 26"
  • Zdvih zadní stavby 150 mm 
  • Délka tlumiče 200 mm / zdvih 57 mm
  • Distanční podložky tlumiče 22,2 / 22,2 mm
  • Spojovací součástky - nerezová ocel

TRINITY

  • Drive Link Pivot® (čtyř-čepový systém zavěšení)¨
  • Průměr kol 26"
  • Zdvih zadní stavby 140 mm 
  • Délka tlumiče 200 mm / zdvih 50 mm
  • Distanční podložky tlumiče 22,2 / 22,2 mm
  • Spojovací součástky - nerezová ocel
 

FOTOGALERIE

NINJA DH, NINJA FRCULT, TRINITY

AG WIDGETY

14.12.2018 21:18:29copyright © 2009 - 2018 AGang - všechna práva vyhrazena - další publikování obsahu bez souhlasu AGang zakázáno - mapa webu - cookies webdesign mocnak.com & programming cryosoft.cz Responsivní design