Technologie FSX a pevných rámů

TECHNOLOGIE FSX A PEVNÝCH RÁMŮ

AFG - VYSPĚLÁ RÁMOVÁ GEOMETRIE

agang_lab_afg.jpgGeometrie všech rámů AGang je pečlivě připravována pro každou modelovou řadu a v potaz jsou brány všechny aspekty, které mají přímý i nepřímý vliv na jízdu. Veškeré rozměry a zvolené velikosti jsou konzultovány s profesionálními jezdci tak, aby vyhovovaly nárokům širokého spektra uživatelů. Spojující myšlenkou je volba delší horní rámové trubky, oproti běžně používaným standardům, v kombinaci s kratšími představci, což má za následek lepší ovladatelnost a variabilitu kola při současném navýšení bezpečnosti a komfortu.

GFT - BEZVÝZTUHOVÁ KONSTRUKCE RÁMU

agang_lab_gft.jpgZnačka AGang se snaží využívat všech možností a technologických řešení pro zvýšení kvality i atraktivity svých rámů. Jedním z nich je i technologie výroby umožňující získat u důležitých rámových trubek takový tvar, který zajistí dostatečnou pevnost, a to i bez použití výztuh. Například u spoje hlavové a spodní rámové trubky, u které je tak dosažena neomezená kompatibilita rámu s vidlicí a zároveň čistota celkového vzhledu rámu.

DSD - KONSTRUKCE DVOJITÉ DRÁŽKY

agang_lab_dsd.jpgUživatelský komfort je jedním z parametrů, kterým se značka AGang zabývá do detailu. Technologie DSD se snaží eliminovat nedostatky standardního řešení upnutí sedlovky do sedlové trubky. Umístění dvou drážek proti sobě na boky sedlové trubky minimalizuje námahu materiálu při stahování objímky.

CHT - KÓNICKÁ HLAVOVÁ TRUBKA

agang_lab_cht.jpgMaximalizace tuhosti rámů ve všech partiích, při zachování co nejnižší váhy, je nezbytností pro jejich konstrukci. Jednou ze tří nejdůležitějších partií je spoj hlavové trubky s dolní rámovou trubkou. Díky kónicky rozšířené dolní části hlavové trubky je možné vytvořit v tomto místě mnohem pevnější spoj. Primárně ale tento prvek umožňuje použít větší průměr spodního ložiska hlavového složení a tak zásadně zvýšit tuhost přechodu mezi rámem a vidlicí.

SCR - CHYTRÁ CESTA VEDENÍ TAHŮ

agang_lab_scr.jpgZdánlivě nepodstatný detail, jakým je vedení tahů brzd a řazení, může mít negativní dopad na funkčnost primárních mechanismů kola. Značka AGang na základě dlouhodobých praktických testů a počítačových simulací u všech kategorií rámů zvolila ideální cestu vedení tahů s ohledem na jejich velikost, typ a určení.

AG WIDGETY

14.12.2018 21:37:39copyright © 2009 - 2018 AGang - všechna práva vyhrazena - další publikování obsahu bez souhlasu AGang zakázáno - mapa webu - cookies webdesign mocnak.com & programming cryosoft.cz Responsivní design