TECHNOLOGIE PEVNÝCH RÁMŮ
ECS - EXCENTRICKÁ ŘETĚZOVÁ VZPĚRA
Excentrické řešení zadní stavby, kdy je na straně řetězu použita atypická patka a tím posunuta řetězová vzpěra výše, s sebou nese několik pozitivních efektů. Prvním z nich je poskytnutí dostatečného prostoru pro uchycení řadicího vedení, u kterého následně nedochází k ostrému ohybu směrem k měniči převodů. Zároveň tento konstrukční prvek zvětšuje prostor pro chod měniče a zmenšuje možnost nárazů do řetězové vzpěry.
ESS - PRODLOUŽENÁ SEDLOVÁ VZPĚRA
Konstrukční prvek v podobě prodloužených sedlových vzpěr umožňuje navýšit celkovou pevnost jednoho z nejvíce namáhaných spojů rámu. Tímto jednoduchým řešením dojde ke zvětšení styčných ploch mezi horní a sedlovou trubkou a sedlovými vzpěrami. Jejich těsným provázáním vzniká konstrukční vazba vykazující zvýšenou odolnost vůči silám působícím za jízdy.
IDD - VNITŘNÍ UCHYCENÍ KOTOUČOVÉ BRZDY
Přítomnost úchytu kotoučové brzdy uvnitř trojúhelníku zadní stavby přináší designovou i konstrukční čistotu při využívání kotoučových brzdových systémů. Toto řešení umožňuje lépe ochránit tělo brzdy i brzdové vedení před poškozením a zároveň se stará o dokonalé vizuální spojení komponentů a rámu.